zaporn.net
امير وخالتة

امير وخالتة

امير السن حاليا 22
بدات القصة لما كان عندي 11سنة كانت دايما خالتي واسمها هدى وسنها دلوقتي 35بتعاملني كاني ابنها ويمكن اكتر كمان هي كانت متجوزة في بلد بعيدة بس كانت دايما بتيجي تزور جدي وجدتي وانا بحكم اني قريب منهم فكان معظم الوقت اقضيه عندهم فكنت لما اشوف خالتي اجري عليها واحضنها وهي تبوسني وكانت المعاملة بيني وبينها مش اكتر من كدا لغاية في يوم كنت راجع من المدرسة وكنت عاوز ادخل الحمام باي طريقة وكان اقرب بيت ليا هو بيت جدي في طريقي خبطت الباب وفتحت ليا جدتي فقولتلها عاوز ادخل الحمام قالتلي خالتك في الحمام فوقفت عشر ثواني وقولتلها خلاص هاروح بيتنا لاني مش قادر امسك نفسي قالتلي لا تعالى وخبطت على خالتي وقالتلها اني لازم ادخل الحمام ففتحت خالتي الباب ودخلتني وقفلت علنا الباب تاني وانا هوي في الحمام كانت اول مرة ليا اشوف واحدة عريانة و كنت حاسس احساس غريب ساعتها تقدروا تقولوا شهوة طفل
لما شوفت جسمها بصراحة مافيش اجمل من كدا حتى مع باقي النسوان اللي هييجوا في القصة قدام هاوصفهولكم خالتي قمحاوية بس الجسم تقدروا تقولوا جسم كيم كارداشيان الطياز كبيرة قابة لورا والبزاز الكبيرة حتى الشفايف وكانت خالتي مبتنكسفش بطبعها من اي حد وتقول الفاظ شراميط كتيرة المهم لمحتني خالتي وانا ببص على جسمها ومركز معاها فقالتلي مالك ياواد بتبصلي جامد كدا ليه
كنت خجول مقدرتش ارد عليها فقولتلها مفيش يا خالتي
قالتلي كل دة ومفيش امال لما تكبر هتعمل ايه هتنيكني
مقدرتش ارد عليها برضو وبصيت في الارض
قالتلي خلاص متنكسفش مني واوعى تكون زعلت
قلتلها لا ابدا يا خالتي قالتلي طب خلصت قولتلها ايوة قالتلي طب اغسل وتعااى ليفلي ضهري عشان مش عارفة اطوله
مكانش في دماغي حاجة قمت وابتديت اليفلها ضهرها وطبعا من بعيد عشان كنت مكسوف منها
قالتلي مالك يا امير واقف بعيد كدا ليه تعالى قرب هنا ورشت عليا ميا كتير
فانا زعلت وقولتلها كدا امي هتضربني عشان هدومي اتبلت والعيال في الطريق هيضحكوا عليا وانا رايح بيتنا
قالتلي متخافش وندهت على جدتي وقالتلها هاتي غيار مم بتوع امير اللي هنا عشان هدومه اتبلت ومش هيعرف يروح وهو مبلول وبالمرة احميه عشان بقالي كتير محميتوش زجابت جدتي لبس من بتاعي اللي بيقى دايما عندهم بحكم اني كنت بقعد عمدهم كتير
قلعتلي خالتي هدومي وبدأت تغسل جسمي بالمية والصابون ومرة واحدة لقيتها حطت الليفة وبدأت تلعب في بتاعي طبعا كلنا مرينا بشهوة ما قبل البلوغ وعارفينها
اول ما لمسته جيت حاضنها جامد ومقدرتش اقف على رجلي
خالتي قالتلي اللي هاعمله هنا يا امير اوعى حد تاني يعرفه قولتلها ماشي يا خالتي
قعدت خالتي تلعب في بتاني شوية برغم انه كان لسة صغير وبعد شوية
قالتلي دورك بقى قولتلها اعمل ايه قالتلي هات ايدك وبدأت تحطها على بزازها وتدعك فيهم بايدي جامد وقالتلي تعال ارضع فيهم شوية مسكت بزها وابتديت العب فيه وادعكه جامد واهزه يمين وشمال وحطيت حلمة بزها في بقي وابتديت ارضع فيه محستش بنفسي غير وهى بتقول ااااه اااه بس يا امير كفاية احسن جدتك تسمعنا هات ايدك وخادتها وراحت بيها على كسها وبدات تدخل صوبعي الوسطاني في كسها وعرفتني بظرها او زنبورها وعرفتني العب فيه ازاي
قعدت العب في بظرها وهي بتتاوه ااهات مكتوكة عشان جدتي متسمعناش لغاية ما حسيت انها بتترعش جامد وفيه مية نزله من كسها انا خوفت ساعتها وطلعت ايدي من كسها لغاية ما خلصت خالتي رعشة وغسلنا جسمنا وقعدت تحذرني اني اقول لاي حد وطلعنا من الحمام بعدها استمر الحال بيني وبين خالتي كل ما تيجي عند جدي نعمل نفس الحكاية مرة على السرير ومحدش في البيت ومرة على السطح بتاع جدي لغاية ما ابتديت اوصل لمرحلة البلوغ وهنا كانت المشكلة ودي هنعرفها في الجزء القادم
اتمنى الجزء دة يعجبكوا واتمنى انكم تشجعوني اني اكمل كتابة وان القصة تتثبت عشان تقدروا تتابعوها

الجزء التاني
وقفنا في الجزء الاول عند ان المشكلة اللي حصلتلي في العلاقة مع خالتي هدى
بعد مرور سنتين من بدايتي العلاقة مع خالتي وصلت الى مرحلة البلوغ وتحولت من مجرد طفل كانت تطفي نار شهوته بعض الرضاعة في بزاز خالتي او اللعب في كسها وطيزها الى رجل بالغ عرف كل حاجة عن الجنس من خلال افلام السكس والكلام مع اصحابه في المدرسة
وحسيت بالتغيرات التي تصاحب مرحلة البلوغ من حيث الزيادة في الطول سواء في طول الجسم او زيادة الطول في حجم زبي ودا كان مخليني دايما بفكر في خالتي ومستني اليوم اللي تيجي تزور اهلها فيه لانها كانت أتأخرت اكتر من شهرين من غير ما تيجي تزورهم
حسيت وقتها بشدة تعلقي بيها واني خلاص مقدرش استغنى عنها وكنت دايما بسال عليها وأسأل هي جاية امتى وكدة
لحد ما فعلا اتى اليوم المنتظر وجاءت خالتي للزيارة
بس المرادي كانت مختلفة عن كل مرة لانها كانت جاية لوحدها لان دايما كانت بتيجي هي وعيالها الواد والبنت ودا اللي خلى الكل يسألها عليهم فعرفنا انها اتخانقت مع جوزها بس مرضيتش تقول السبب كانت دايما تقول مشكلة عادية ويمكن الوحيد اللي عرف السبب هو انا ودا حصل لما روحت عندها في بيت جدي ولما دخلت انادي على جدتي كالعادة سمعت صوت خالتي بتقوللي تعالى يا امير مفيش حد منهم هنا غيري
تقريبا ممكن يكون كل من يقرأ الآن عارف احساسي وقتها كان عامل ازاي لان دي كانت المرة الاولى اللي الاقيها لوحدها في البيت وامتع نفسي وامتعها كالعادة
لان طول اليومين اللي فاتوا قبل اليوم دا مكنتش عارف انفرد بخالتي بس دا مكنش بيمنعني اني اخطف بوسه او احسس على طيزها او بزازها او حضن بس دا كله كان تصبيرة لحد ما يخلى الجو ليها وليا من تاني
دخلت وقفلت الباب ودخلت اوضة خالتي وكان دا بعد المدرسة يعني في وقت القيلوله ودا اللي طمني انا و هي لاننا عارفين ان محدش ممكن ييجي دلوقتي لان جدي وجدتي كانوا بيزوروا واحد مريض في قرية بعيدة عننا مسافة ساعة بالعربية ومرات خالي الكبير اللي كان الوحيد المتجوز من بين اخواته الاتنين التانيين وكانوا التلات مسافرين الخليج يشتغلوا ودا كان سبب في حالتهم المادية الميسورة جدا (اسف اني خرجت عن الموضوع بس الكلام دة ليه اهمية في باقي الأجزاء القادمة )
المهم دخلت اوضة خالتي ولاقيتها نايمة على السرير بقميص نوم ممكن يخطف العقل من منظره حتى وان مر اكتر من 10سنين مقدرش انسااه كان مفصل جسمها تفصيل وباين منه اكتر من اللي متغطي ودي كانت عادة خالتي لما تحب تنام في الصيف لازم تنام بقميص نوم من غير كلوت او براا
اول مادخلت هجمت عليها من غير كلام وفضلت ابوس فيها من كل حتة بوقها وبزازها وحتى بطنها وكانت ايدي بتلعب في كسها فضلت كدا لغاية ما لاقيت خالتي بتقوللي اهدى يا واد يا امير انت مسروع كده ليه هو انا هطير اهدى انا اصلا كنت مستنياك وعاارفة انك هتيجي النهاردة
تعالى الول نتغدى وبعد كده معانا اليوم كله نعمل اللي احنا عاوزينه
قولتلها انا مش عاوز اكل انا عاوز ارضع انا جعان وميقدرش يشبعني غير بزازك الكبيرة دي
قالتلي لا تعالى بس ناكل دانا جعانة ومستنياك عشان ناكل سوا من بدري
المهم قمنا كلنا وشبعنا وبعد الاكل رجعنا الاوضة تاني واول ما دخلت ابتديت اقلع هدومي ما عدا الشورت
فهمت خالتي انا عاوز ايه ونامت على السرير وشاورتلي وقالتلي تعالى في حضني انتى واحشني اوي
اترميت في حضنها وكان كل همي اشبع من بزازها الاول قبل اي حاجة وفضلت ارضع واقفش فيهم لحد ما خليتهم احمروا زي الدم وكل دا طبعا خالتي بتلعب في زبي وانا ايدي في كسها والعب في زنبورها او بظرها
طلبت خالتي مني اني الحس كسها بس دايما انا كنت برفض لاني بقرف بس كنت ممكن ابوسه من برة ساعات بس في المرة دي كانت مصرة اني الحس كسها وطلبت مني اكتر من مرة لغاية ما لاقيتها بتقولي انت كمان بتقرف مش كفاية جوز خالتك اللي مش قادر يكفيني او حتى يخليني حتى اجيب شهوتي كل ماعليه انه يدخل زبه في كسي وينيكني ويجيب لبنه بعد خمس دقايق قبل انا ماجيب شهوتي وانزلها
ولما قولتله كدا زعل وقاللي روحي اقعدي عند ابوكي وسيبي البيت
حسيت ساعتها انها زعلت فوجدتني من نفسي نازل على كسها وبلحسه واعضها من بظرها وحسيت ان خالتي مبسوطة مني وسمعت منها اجمل اااهااات في الدنيا وماسكة راسي بايديها وبتزقها باتجاه كسها لغايه ما نزلت في بوقي
انا طبعا كانت اول مرة الحس كسها فقرفت وقمت اغسل بوقي
ورجعتلها وقولتلها دوري بقى وجيت موجه زبي ناحية بوقها وعرفت هي انا عايز ايه فمسكته بايديها وحطته في بوقها وفضلت تمصلي زبي و تلحس راسه كانه مصاصة بس كانت مستغربة من حجمه وقالتلي هو ماله كبر كدا ليه يا واد
مردتش عليها لاني كنت خلاص هاجيب حاسي بمتعة غير عادية
وجبت لبني في بوقها و جاتلي رعشة رهيبة فلاقيت خالتي اتخضت وطلعت زبي من بوقها ولبني بينزل منه على السرير
ولاقيتها بتقولي بجدية انتى بلغت يا امير ؟ استغربت من سؤالها وجاوبتها
ايوة يا خالتي من بعد اخر مرة كنت فيها هنا كنت بسمع فيلم سكس على الكومبيوتر وبلعب في بتاعي لقيت نفسي باترعش وانزل لبني وعرفت ساعتها اني كدة بلغت وكنت مستنيكي لما تيجي لاني قولت هاعلهالك مفاجأة وكنت هاطلب منك طلب
قالتلي عارفاه من غير ما تطلبه اكيد عاوز تنيكني وتحطه في كسي صح ؟
قولتلها ايوة قالتلي اهو دا الليكنت خايف منه قوم يلا يا امير اغسل جسمك والبس هدومك قبل حد ماييجي
قولتلها لسه بدري وبعدين انتي مش هتستحمي معايا زي كل مرة
قالتلي لا روح انت استحمى بس والبس هدومك وانا هادخل بعدك استحمى عشان جوزي هييجي ياخدني بكرة بعد ما يتغدى معانا هنا
وقفت وانا زعلان وبتحسر وقولت لنفسي يا فرحة ماتمت بس سألت نفسي وانا في الحمام انا عملت ايه عشان خالتي تزعل كدا وفضلت الافكار والاسئلة تودي وتجيب في دماغي خلصت وطلعت من الحمام ولبست ولسة رايخ على خالتي عشان ابوسها واحضنها قبل ما اروح بيتي لاقيتها بعدت عني ومرضيتش تخليني ابوسها او احضنها وقالتلي مع السلامة من بعيد وخرجت وروحت بيتي وانا كل دا بسأل نفسي
ايه اللي خلى خالتي تزعل مني وايه كل اللي حصل دا
Published by mohmed14897
6 years ago
Comments
Please or to post comments