رحلة عاهرة - الجزء الاول
-القصة من وحي خيال الكاتب و اي تطابق مع الواقع فهو صدفة-
نحن زوجين متحابين جدا و تجارب التحرر ما هي الا كلمات تقال في اللقاءات السرسرية فقط. و كلها طبعا للازواج الشرقيين اما امنيات صعبة التحقيق او خيالات في عقل كل طرف يخاف ان يبوح بها للطرف الاخر.
انا كمال 30 سنة متزوج من اربعة سنوات من سمر 27 سنة بعد قصة حب عنيفة كللها جنس المراهقين بالنجاح
انا احب التحرر جدا و اعتبره شيء اساسي في حياة الانسان و من دونه ستفسد العلاقات الزوجية او قد تصاب بالشلل نتيجة الملل و الفتور من اتجاهات افكار الزوجين.
و بالطبع دعوني اوصف زوجتي الجميلة الساحرة هي قصيرة القامة قليلا 160سم و جسدها ممشوق رياضي رائع بزازها بيضاء و متوسطة الحجم و طيازها ممشوقو و مشدودة بلا اي ترهلات و لا تجاعيد مزعجة و تهتز اهتزازات تجعلك تنزل علي ركبتيك لتقبلهما من جملاهما الاخاذ و كسها هو ذلك الكس الاحمر المنفوخ مجرد ما تراه حتي تلحسه كالجائع و قد تاكله اكلا من لذة طعمه المالح الممزوج بالعسل اللزج . هو طعم لا يفهمه و لا يحبه الا المحترفون في لحس الكس. خرم طيز زوجتي تهتم به جدا و هي التي تهتم بنظافتها الشخصية لن تتركه بدون تزوقه و لحسه و لديها افخاذ متناسقة مع جسدها بالتاكيد ستقبله و تلحسه من شدة بياضه الناصع و جماله و تناسقه مع باقي جسدها.
المهم, زوجتي من النوع المحافظ قليلا مثلها كمثل اي زوجة عربية قد لا تهتم بمسالة التحرر و لكنه حلم يراودني دائما معها هي و هي فقط. هي ترفض الموضوع رفضا تاما و لا تعتبره موجود من الاساس و الاباحية تطبقها فقط داخل ارجاء المنزل ولا شيء اكثر. كان لنا من التجارب القليل جدا و كلها كانت تلك المحاولات الفاشلة للازوج الذكور المحبين لمسالة التحرر و كالعادة تفشل فشلا مريعا و قد يتطور لبعض الخلافات و التي تضطرك لاغلاق الموضوع بالاعتذار و الاسف و الوعود بعدم التكرار خوفا من الفضائح و خوفا علي فقدان حب حياتك.
اصداقئي في العمل هم وليد و هشام. عملنا معا لاكثر من سبع سنوات و طبعا هشام هو اقربهم لي و وليد فقليل الكلام عن حياته الزوجية و دائم التأفف عند ذكر الرزواج و الحياة الزوجية. هشام و زوجته هم اكثرنا اباحية و تحرر و زوجته من النوع الذي يحب كشف المستور باحترافية و عاشقة لمسائل التعري بطريقة كلها شبق و بحث مستمر و هي اصلا اجتماعية جدا و تحب التعرف علي الناس سواء رجال او اناث و تطد علاقتها و صداقتها بهم بشكل وثيق جدا.
ندى هي زوجة هشام في طول زوجتي لكنها اتخن منها بالقليل و تهتم بجسدها جدا و تهتم بتعليقات الناس علي جسدها بالاعجاب او العكس.
ندى مع الوقت و مع كثرة خروجنا نحن الثلاثة اصدقاء تعارفت زوجاتنا و اصبحوا اصدقاء جدا هم ايضا و لهم احاديثهم النسائية الخاصة كما لنا نحن ايضا احاديثنا الذكورية الخاصة.
هشام كان دائم سرد قصصه مع زوجته معي لان وليد كان يغير الحديث في هذه المواضيع بمجرد ذكرها و يحكي لي دائما قصصهم في الساحل و طريقة تعامل زوجته مع الناس و مع الشباب و لعبها لكرة الطائرة علي الشاطئ و هي بالبكيني و هو ما لم يصدمني علي قدر مفاجئتي.
يحكي لي هشام - يا سيدي انا كنت قاعد علي الشيزلونج و هي عايزة تقوم تجري هنا و هنا و بعدين لاقيتها قااعدة بلعب طايرة مع شباب علي الشط و واحد فيهم حضنها تخيل يا كمال زبه كان واقف العرص وهو بيحضنها من ورا سألته" وانت عملت ايه" رد عليه " قمت نادتها و زعقتلها و بتقوللي مالك في ايه بلاش نكد بقا "
قلتله يا بختك يا اخي قاللي ليه يعني قلتله كان نفسي مراتي تبقى منطلقة كدة و بتجرب و بتلعب و اجتماعية زي ندى" قاللي مش كل حاجة يا كمال ممكن تبصطك بس نحاول قلتله نحاول ازاي يعني قاللي تعالوا معانا احنا طالعين تاني في اخر الاسبوع و هخلي ندى تقنعها تلبس مايوه و تنطلق زي ما انت عاوز و نشوف" قلتله ياريت يا اخي .
اتصلت ندى علي سمر و اتفقت معها علي السفر بالاجازة الاسبوعية الي الساحل باحد الشاليهات و هو اصلا مملوك لوالدها و اتفقوا علي ان يذهبوا لشراء بعض الاشياء قبل السفر.
و اتصل بي هشام انه اتفق مع ندى علي ان تغري سمر بخلع حجابها و لبس الملابس الممكشوفة العارية و لبس مايوة كما اتفقت معه و قالت له" هحاول معاها بس مفتكرش توافق" و بالفعل رفضت زوجتي تماما الاقتراح و سافرنا الاجازة و ارتدت ندى البكيني و الهوت شورت و الميني جيب طوال فترة الرحلة اما زوجتي التزمت بملابسها الكئيبة و بالليل بعد ثاني ليلة تحدثنا قليلا: سالتني سمر" مالك بتبحلق فيها طول الرحلة ليه كدة؟" قلت لها " مش شايفة يعني جسمها جميل و مغري جدا" ردت" انا لو لبست زيها جوزها هيبص عليه و لو في شاليه ببسين هعمل كدة و ابو كدة اوعى تفتكر اني مش عايزة البس كدة انا نفسي بس الناس هنا لو شافوني بعد كدة لابسة حجاب هيقولوا عليه ايه" قلت لها" اخلعيه خالص و خلاص" قالت " مقدرش طبعا"
و عدنا الي القاهرة نجر ذيول الخيبة بعد المحاولات في اقتاعها.
في الشهر التالي....كنت انا و هشام الاوفر حظا من وليد ارسلتنا الشركة الي فرنسا لمدة اسبوعين للتدريب علي منظومة جديدة سيتم استخدامها لدى العملاء الشركة ولم يسافر وليد .
اتفق معي هشام انه سيجلب معه زوجته علي نفقته الخاصة لرغبته في ان ترى العالم كما هي تريد و تحدثت مع زوجتي في نفس الامر و وافقت و قمنا باستخراج الاوراق لهم و ساعدتنا الشركة الفرنسية لاستخلاص فيزا السفر و سافرنا جميعا و عند الوصول كانت ندى اجمل من الفرنسيات اثارة و جمال و زوجتي كما هي بل كانت تعامل باذدراء او ينفر منها البعض عند التعامل خوفا منها و لا نعلم لماذا و لكن تحدثت معها ندى انه يجب ان تخلع الحجاب حتى لا نتعرض لاي مضايقات و لكي تجرب الحياة بدونه قليلا و لما لا. و المفاجأة....وافقت سمر و اصبت بالدهشة حين رايتها تخرج معنا و تجلس مع هشام بدون حجاب و قضينا اغلب الوقت بعد انتهاء الست ساعات اليومية للتدريب نخرج كلنا معا نشاهد معالم هذا البلد اراقي المتحضر و لا تخلو الكلامات من مقارنة كل شيء بمصر.
هشام و ندى عرضوا علي زوجتي النزل للنايت كلوب بالفندق او الكازينو رفضت في البداية و لكنها وافقت اخيرا بعد محاولات ندي معها. اخذت ندى سمر لغرفتها لترتدي ما هو مناسب للنادي و بالفعل كانت في منتهى الجمال حين رايتها بعد ان طلبت مني ندى "تعالى شوف مراتك المزة عاملة ازاي" دخلت الي الغرفة لاري صاروخ غير عادي فعلا كانت اول مرة ارى زوجتي ترتدي فستان سوارية قصير لنصف فخذها و بكاب دون حمالات يكشف عن نصف صدرها و اكثر من ثلثي ظهرها مكشوف. ردت علي" طبعا انت مبسوط بالمسخرة ده" رديت "انا مش فاهم مالك في ايه ا هي ندى قضادك اهيه و لابسة الاقصر منك و جسمها كله باين و جوزها مزعلش و لا هي زعقتله دول هما يومين و راجعين بلاش نكد ارجوكي" ضحكت و وافقت و قالت لي "ماشي مش هزعلك في اليومين دول بس نبه علي هشام بلاش استظراف و خفة دم" رديت "حاضر".
خرجت من الغرفة ليراها هشام الذي اصيب بالذهول قائلا "ايه ده صارووووخ ده و لا ايه" وجدت سمر تنظر لي قائلة "شايف مش قلتلك" رديت "معلش الراجل اول مرة يشوفك جميلة كدة" ردت ندى "هشام احترم نفسك هو انا مش عجباك و لا ايه" اعتذر هشام من الجميع ببعض الحجج الواهية و انا ارى انتفاخ زبه علي جسد زوجتي و لا استطيع ان اصف لكم فرحتي بهذا المشهد الرائع.
نزلنا جميعا للنايت كلوب. و طبعا اتى الجرسون ببعض المشاريب و شربنا جميعا و شربت سمر ليحرقها المشروب بحلقها قائلة "ايه ده انا شربت ايه شربتوني خمرة يا جزم" ردت ندى "امال نجيبلك ينسون يعني و لا ايه......بصي احنا هنا عشان نجرب كل حاجة و نرجع و لا كان حصلت حاجة سيبي نفسك و متقفليش الرحلة كلنا عايزينك معانا و جربي مش هتخسري حاجة" ضحكت سمر و هي تنظر لي قائلة "ماشي يا ندى انا عايزاكي تلحقي باه عليا"
من اجابة زوجتي الجميلة احسست انها راغبة و لكنها تريد من يدفعها فقط في هذا الطريق و لا تقلق هي ستكمل كل شيء و طالما خارج مصر فلا قلق من تجربة اي شيء. و من هذا الموقف عرفت انها اخذت اولى خطواتها في طريق الاباحية و لابد من بذل الكثير من المجهود للعودة بزوجة عاهرة ليس تلك الكئيبة.
قامت ندى و زوجتي و ذهبوا الي المرقص و هناك لم يتركوا شابا لا و رقصا معه و لم تخلوا الرقصات من اللمسات و الاحضان و القبلات و التحرشات القوية من الشباب السكران اصلا. و عدنا الي الغرف و بمجرد دخولنا غرفتنا لاجد زوجتي في غاية السخونة و الشبق. خلعت فستانها الذي لا يلبس تحته برا هو فقط الاندر. و هجمت علي بقبلات حارقة كلها شوق و ابادلها القبلات و مص لسانها و لحس رقبتها و مص حلمات نهودها النافرين و اعود لابادل القبلات الساخنة لاحملها و اضعها بكل عنف علي السرير و اشد منها الاندر لتبقى عارية تماما و الحس لها كسها في نهم كنت ادخل لساني لالعق كل ما هو في الداخل من سائل كسها الحلو المذاق و انزل بلساني لالحس خرم طيزها و استمر في لحسهما معا بكل شوق و هي تصرخ من الهيجان. دفعتني و نزلت علي ركبتيها و خلعت عني ملابسي و اخرجت زبي لتمصه في نهم و تلحسه و تلحس لي بيضاتي و خرم طيزي و تقبل قدماي الاثنين و بعلو صوتها "انا شرموطة اوي مش حاسة بنفسي نيكني املا كل خرم فيا بلبنك, املا معدتي بلبنك و كسي و طيزي" و للعلم انا في حياتي لم انيك زوجتي في طيزها ابدا فقط لحس و لمس و شكرا.
قضينا ليلة رائعة, كل الاوضاع نفذناها نامت علي ظهرها و انا فوقها و علي جنبها و انا خلفها و جلست و ظهري للحائط و هي راكبة علي زبي و اراها هي التي تعلو و تهبط و تصرخ من الهيجان الذي ركبها و لا اعلم لماذل. حملتها و ظهرها علي الحائط و ادخل زبي بها بكل عنف و قوة و اخذت وضع الكلبة و ادخلت زبي بكسها من الخلف و رفعتها علي منضدة موجودة بالغرفة و ادخلت زبي بكسها مرة من الخلف و مرة اخرى عدلت وضعها لادخله من الامام و كسها يدفع شلالات من مائها الرائع علي زبي يجعلني ادفعه اكثر سرعة و اكثر عمقا في احشائها. زبي انتفخ جدا و حان موعد القذف "انزل فين" هي " نزل علي وشي و في بقي....عايزة ابلع لبنك" بسرعة انزلتها علي الارض علي ركبتيها و ادخلت زبي بفها انيك فم الشرموطة الجديدة زوجتي لانزل في معدتها مباشرة و لم تتحامال و كادت تختنق فانزلت الباقي علي وجهها و شعرها. و حملتها للنام علي السرير و اغرق في نوم عميق.
ولنا بقية اخرى في الجزء الثاني.........
نحن زوجين متحابين جدا و تجارب التحرر ما هي الا كلمات تقال في اللقاءات السرسرية فقط. و كلها طبعا للازواج الشرقيين اما امنيات صعبة التحقيق او خيالات في عقل كل طرف يخاف ان يبوح بها للطرف الاخر.
انا كمال 30 سنة متزوج من اربعة سنوات من سمر 27 سنة بعد قصة حب عنيفة كللها جنس المراهقين بالنجاح
انا احب التحرر جدا و اعتبره شيء اساسي في حياة الانسان و من دونه ستفسد العلاقات الزوجية او قد تصاب بالشلل نتيجة الملل و الفتور من اتجاهات افكار الزوجين.
و بالطبع دعوني اوصف زوجتي الجميلة الساحرة هي قصيرة القامة قليلا 160سم و جسدها ممشوق رياضي رائع بزازها بيضاء و متوسطة الحجم و طيازها ممشوقو و مشدودة بلا اي ترهلات و لا تجاعيد مزعجة و تهتز اهتزازات تجعلك تنزل علي ركبتيك لتقبلهما من جملاهما الاخاذ و كسها هو ذلك الكس الاحمر المنفوخ مجرد ما تراه حتي تلحسه كالجائع و قد تاكله اكلا من لذة طعمه المالح الممزوج بالعسل اللزج . هو طعم لا يفهمه و لا يحبه الا المحترفون في لحس الكس. خرم طيز زوجتي تهتم به جدا و هي التي تهتم بنظافتها الشخصية لن تتركه بدون تزوقه و لحسه و لديها افخاذ متناسقة مع جسدها بالتاكيد ستقبله و تلحسه من شدة بياضه الناصع و جماله و تناسقه مع باقي جسدها.
المهم, زوجتي من النوع المحافظ قليلا مثلها كمثل اي زوجة عربية قد لا تهتم بمسالة التحرر و لكنه حلم يراودني دائما معها هي و هي فقط. هي ترفض الموضوع رفضا تاما و لا تعتبره موجود من الاساس و الاباحية تطبقها فقط داخل ارجاء المنزل ولا شيء اكثر. كان لنا من التجارب القليل جدا و كلها كانت تلك المحاولات الفاشلة للازوج الذكور المحبين لمسالة التحرر و كالعادة تفشل فشلا مريعا و قد يتطور لبعض الخلافات و التي تضطرك لاغلاق الموضوع بالاعتذار و الاسف و الوعود بعدم التكرار خوفا من الفضائح و خوفا علي فقدان حب حياتك.
اصداقئي في العمل هم وليد و هشام. عملنا معا لاكثر من سبع سنوات و طبعا هشام هو اقربهم لي و وليد فقليل الكلام عن حياته الزوجية و دائم التأفف عند ذكر الرزواج و الحياة الزوجية. هشام و زوجته هم اكثرنا اباحية و تحرر و زوجته من النوع الذي يحب كشف المستور باحترافية و عاشقة لمسائل التعري بطريقة كلها شبق و بحث مستمر و هي اصلا اجتماعية جدا و تحب التعرف علي الناس سواء رجال او اناث و تطد علاقتها و صداقتها بهم بشكل وثيق جدا.
ندى هي زوجة هشام في طول زوجتي لكنها اتخن منها بالقليل و تهتم بجسدها جدا و تهتم بتعليقات الناس علي جسدها بالاعجاب او العكس.
ندى مع الوقت و مع كثرة خروجنا نحن الثلاثة اصدقاء تعارفت زوجاتنا و اصبحوا اصدقاء جدا هم ايضا و لهم احاديثهم النسائية الخاصة كما لنا نحن ايضا احاديثنا الذكورية الخاصة.
هشام كان دائم سرد قصصه مع زوجته معي لان وليد كان يغير الحديث في هذه المواضيع بمجرد ذكرها و يحكي لي دائما قصصهم في الساحل و طريقة تعامل زوجته مع الناس و مع الشباب و لعبها لكرة الطائرة علي الشاطئ و هي بالبكيني و هو ما لم يصدمني علي قدر مفاجئتي.
يحكي لي هشام - يا سيدي انا كنت قاعد علي الشيزلونج و هي عايزة تقوم تجري هنا و هنا و بعدين لاقيتها قااعدة بلعب طايرة مع شباب علي الشط و واحد فيهم حضنها تخيل يا كمال زبه كان واقف العرص وهو بيحضنها من ورا سألته" وانت عملت ايه" رد عليه " قمت نادتها و زعقتلها و بتقوللي مالك في ايه بلاش نكد بقا "
قلتله يا بختك يا اخي قاللي ليه يعني قلتله كان نفسي مراتي تبقى منطلقة كدة و بتجرب و بتلعب و اجتماعية زي ندى" قاللي مش كل حاجة يا كمال ممكن تبصطك بس نحاول قلتله نحاول ازاي يعني قاللي تعالوا معانا احنا طالعين تاني في اخر الاسبوع و هخلي ندى تقنعها تلبس مايوه و تنطلق زي ما انت عاوز و نشوف" قلتله ياريت يا اخي .
اتصلت ندى علي سمر و اتفقت معها علي السفر بالاجازة الاسبوعية الي الساحل باحد الشاليهات و هو اصلا مملوك لوالدها و اتفقوا علي ان يذهبوا لشراء بعض الاشياء قبل السفر.
و اتصل بي هشام انه اتفق مع ندى علي ان تغري سمر بخلع حجابها و لبس الملابس الممكشوفة العارية و لبس مايوة كما اتفقت معه و قالت له" هحاول معاها بس مفتكرش توافق" و بالفعل رفضت زوجتي تماما الاقتراح و سافرنا الاجازة و ارتدت ندى البكيني و الهوت شورت و الميني جيب طوال فترة الرحلة اما زوجتي التزمت بملابسها الكئيبة و بالليل بعد ثاني ليلة تحدثنا قليلا: سالتني سمر" مالك بتبحلق فيها طول الرحلة ليه كدة؟" قلت لها " مش شايفة يعني جسمها جميل و مغري جدا" ردت" انا لو لبست زيها جوزها هيبص عليه و لو في شاليه ببسين هعمل كدة و ابو كدة اوعى تفتكر اني مش عايزة البس كدة انا نفسي بس الناس هنا لو شافوني بعد كدة لابسة حجاب هيقولوا عليه ايه" قلت لها" اخلعيه خالص و خلاص" قالت " مقدرش طبعا"
و عدنا الي القاهرة نجر ذيول الخيبة بعد المحاولات في اقتاعها.
في الشهر التالي....كنت انا و هشام الاوفر حظا من وليد ارسلتنا الشركة الي فرنسا لمدة اسبوعين للتدريب علي منظومة جديدة سيتم استخدامها لدى العملاء الشركة ولم يسافر وليد .
اتفق معي هشام انه سيجلب معه زوجته علي نفقته الخاصة لرغبته في ان ترى العالم كما هي تريد و تحدثت مع زوجتي في نفس الامر و وافقت و قمنا باستخراج الاوراق لهم و ساعدتنا الشركة الفرنسية لاستخلاص فيزا السفر و سافرنا جميعا و عند الوصول كانت ندى اجمل من الفرنسيات اثارة و جمال و زوجتي كما هي بل كانت تعامل باذدراء او ينفر منها البعض عند التعامل خوفا منها و لا نعلم لماذا و لكن تحدثت معها ندى انه يجب ان تخلع الحجاب حتى لا نتعرض لاي مضايقات و لكي تجرب الحياة بدونه قليلا و لما لا. و المفاجأة....وافقت سمر و اصبت بالدهشة حين رايتها تخرج معنا و تجلس مع هشام بدون حجاب و قضينا اغلب الوقت بعد انتهاء الست ساعات اليومية للتدريب نخرج كلنا معا نشاهد معالم هذا البلد اراقي المتحضر و لا تخلو الكلامات من مقارنة كل شيء بمصر.
هشام و ندى عرضوا علي زوجتي النزل للنايت كلوب بالفندق او الكازينو رفضت في البداية و لكنها وافقت اخيرا بعد محاولات ندي معها. اخذت ندى سمر لغرفتها لترتدي ما هو مناسب للنادي و بالفعل كانت في منتهى الجمال حين رايتها بعد ان طلبت مني ندى "تعالى شوف مراتك المزة عاملة ازاي" دخلت الي الغرفة لاري صاروخ غير عادي فعلا كانت اول مرة ارى زوجتي ترتدي فستان سوارية قصير لنصف فخذها و بكاب دون حمالات يكشف عن نصف صدرها و اكثر من ثلثي ظهرها مكشوف. ردت علي" طبعا انت مبسوط بالمسخرة ده" رديت "انا مش فاهم مالك في ايه ا هي ندى قضادك اهيه و لابسة الاقصر منك و جسمها كله باين و جوزها مزعلش و لا هي زعقتله دول هما يومين و راجعين بلاش نكد ارجوكي" ضحكت و وافقت و قالت لي "ماشي مش هزعلك في اليومين دول بس نبه علي هشام بلاش استظراف و خفة دم" رديت "حاضر".
خرجت من الغرفة ليراها هشام الذي اصيب بالذهول قائلا "ايه ده صارووووخ ده و لا ايه" وجدت سمر تنظر لي قائلة "شايف مش قلتلك" رديت "معلش الراجل اول مرة يشوفك جميلة كدة" ردت ندى "هشام احترم نفسك هو انا مش عجباك و لا ايه" اعتذر هشام من الجميع ببعض الحجج الواهية و انا ارى انتفاخ زبه علي جسد زوجتي و لا استطيع ان اصف لكم فرحتي بهذا المشهد الرائع.
نزلنا جميعا للنايت كلوب. و طبعا اتى الجرسون ببعض المشاريب و شربنا جميعا و شربت سمر ليحرقها المشروب بحلقها قائلة "ايه ده انا شربت ايه شربتوني خمرة يا جزم" ردت ندى "امال نجيبلك ينسون يعني و لا ايه......بصي احنا هنا عشان نجرب كل حاجة و نرجع و لا كان حصلت حاجة سيبي نفسك و متقفليش الرحلة كلنا عايزينك معانا و جربي مش هتخسري حاجة" ضحكت سمر و هي تنظر لي قائلة "ماشي يا ندى انا عايزاكي تلحقي باه عليا"
من اجابة زوجتي الجميلة احسست انها راغبة و لكنها تريد من يدفعها فقط في هذا الطريق و لا تقلق هي ستكمل كل شيء و طالما خارج مصر فلا قلق من تجربة اي شيء. و من هذا الموقف عرفت انها اخذت اولى خطواتها في طريق الاباحية و لابد من بذل الكثير من المجهود للعودة بزوجة عاهرة ليس تلك الكئيبة.
قامت ندى و زوجتي و ذهبوا الي المرقص و هناك لم يتركوا شابا لا و رقصا معه و لم تخلوا الرقصات من اللمسات و الاحضان و القبلات و التحرشات القوية من الشباب السكران اصلا. و عدنا الي الغرف و بمجرد دخولنا غرفتنا لاجد زوجتي في غاية السخونة و الشبق. خلعت فستانها الذي لا يلبس تحته برا هو فقط الاندر. و هجمت علي بقبلات حارقة كلها شوق و ابادلها القبلات و مص لسانها و لحس رقبتها و مص حلمات نهودها النافرين و اعود لابادل القبلات الساخنة لاحملها و اضعها بكل عنف علي السرير و اشد منها الاندر لتبقى عارية تماما و الحس لها كسها في نهم كنت ادخل لساني لالعق كل ما هو في الداخل من سائل كسها الحلو المذاق و انزل بلساني لالحس خرم طيزها و استمر في لحسهما معا بكل شوق و هي تصرخ من الهيجان. دفعتني و نزلت علي ركبتيها و خلعت عني ملابسي و اخرجت زبي لتمصه في نهم و تلحسه و تلحس لي بيضاتي و خرم طيزي و تقبل قدماي الاثنين و بعلو صوتها "انا شرموطة اوي مش حاسة بنفسي نيكني املا كل خرم فيا بلبنك, املا معدتي بلبنك و كسي و طيزي" و للعلم انا في حياتي لم انيك زوجتي في طيزها ابدا فقط لحس و لمس و شكرا.
قضينا ليلة رائعة, كل الاوضاع نفذناها نامت علي ظهرها و انا فوقها و علي جنبها و انا خلفها و جلست و ظهري للحائط و هي راكبة علي زبي و اراها هي التي تعلو و تهبط و تصرخ من الهيجان الذي ركبها و لا اعلم لماذل. حملتها و ظهرها علي الحائط و ادخل زبي بها بكل عنف و قوة و اخذت وضع الكلبة و ادخلت زبي بكسها من الخلف و رفعتها علي منضدة موجودة بالغرفة و ادخلت زبي بكسها مرة من الخلف و مرة اخرى عدلت وضعها لادخله من الامام و كسها يدفع شلالات من مائها الرائع علي زبي يجعلني ادفعه اكثر سرعة و اكثر عمقا في احشائها. زبي انتفخ جدا و حان موعد القذف "انزل فين" هي " نزل علي وشي و في بقي....عايزة ابلع لبنك" بسرعة انزلتها علي الارض علي ركبتيها و ادخلت زبي بفها انيك فم الشرموطة الجديدة زوجتي لانزل في معدتها مباشرة و لم تتحامال و كادت تختنق فانزلت الباقي علي وجهها و شعرها. و حملتها للنام علي السرير و اغرق في نوم عميق.
ولنا بقية اخرى في الجزء الثاني.........
7 years ago