zaporn.net
(3امي بتتناك ادامي (الجزء

(3امي بتتناك ادامي (الجزء

ميرفت قالتلي: انت بقىاللي هتساعدني اخلي امك تيجي تحت رجلي والا الفيديو بتاعك وانت بتلحس رجليهيبقى مع كل صحابك وكل العمارة وهفضحك فضيحة تخليك متنزلش من بيتك, قولتلها: انا تحت امرك .. انا اقدر اعمل ايه؟؟ بعد يومين الساعة 1 بالليل كنت واقف ف البلكونة ومستني امي تيجي عشان انفذ الخطة اللي ميرفت قالتلي عليها, لاقيتها هي وسمير جايين على اول الشارع علطول دخلت اوضتها وشغلت الكاميرا اللي انا خبيتها في مكان في الاوضة وخليتها تبص ع السرير, ودخلت جري على اوضتي وعملت نفسي نايم بعد شوية دخلت امي وسمير وامي قفلت الباب عليا كالعادة من برة ودخلت مع سمير اوضتها, انا قولت بدل ما استنى يخلصو وبعدين اتفرج من الكاميرا, طمعت وقولت اطلع اتفرج ع الطبيعة احسن, وطلعت من البلكونة كالعادة وروحت اتفرج من خرم الباب, لاقيت سمير قاعد ع السرير وامي واقفة وبتقلع هدومها بسرعة وفضلت بالسوتيان والكلوت وجريت على سمير وفضلت تبوسه من بؤه لكن هو زقها وقالها: مش بسرعة كده يا شرموطة, تعالي قلعيني هدومي يلا, وجريت امي عليها وفضلت تفك زراير القميص وبعدين البنطلون وبعدين شالت البوكسر وبان زبر سمير الكبير, قالها: يلا يا كلبة مصيلي زبري عايزه يقف زي العمود, وامي مش مستنية تسمع كده علطول من نفسها مسكت زبره وهاتك يا مص وهو ماسكها من شعرها وعمال يزق راسها نحية زبره لغايت ما بدأ يوصل لزورها, وبعدين مسكها قعدها في وضع الكلب وحط زبره في طيزها وفضل ينيكها جامد وهي تصرخ وهو يقولها: اخرسي يا شرموطة بلاش فضايح, تقوله: مش قادرة زبرك جامد اوي, وبعدين مسكها وحط ايديها الاتنين ورا ضهرها ونيمها عليها عشان متقدرش تتحرك وحط زبره في كسها وفضل يطلع وينزل بسرعة رهيبة, وهي عمالة تتحايل عليه وتصرخ عشان يرحمها وهو بيزود سرعته, لغايت ما نزل في كسها وقام يلبس هدومه, وهي بتتحايل عليه وتقوله: عشان خاطري اقعد مرة معايا, قالها: وستك صباح يا شرموطة؟؟, قالتله: ياريت تيجي هنا تقعد معانا تنورلي البيت, قالها: وهي ستك صباح يا كلبة هتجيلك انتي في بيتك يا معفنة, قالتله: عشان خاطري حاول معاها. وقامت امي وقعدت وراه وبتعمله مساج وهي بتتحايل عليه, قالها وهو بينهد: اووووووووف خلاص خلاص هكلمها يا كلبة بس انا عارف انها مش هتوافق, قالتله: حاول معاها عشان خاطري, نفسي تيجي هنا ده بيتها مش بيتي كل حاجة بتاعتي تبقى ليها, قالها: خلاص يا شرموطة انا هتصرف, كلمها فعلاً وعرف سمير يقنعها, وانا قولت في نفسي كده كويس اوي وكملت لان ميرفت كانت عايزاني اصور امي وهي عند صباح, وادي الحظ لعب معايا وصباح جت هنا بنفسها, المهم بعد ما كلمها ووافقت امي فرحت طبعاً وقامت تلبس, قالها: رايحة فين يا كلبة انتي؟؟, قالتله: يعني ينفع ستي صباح تجيلي هنا اول مرة ومعملش الواجب؟؟ لازم احضرلها حاجة تاكلها وانضفلها البيت واجهزه,, وكمان عني مفاجأة ليها كنت هفاجاها بيها لما اروحلها بس هي جاية اديهالها هنا بقى, قالها: ايه دي؟؟, قالتله: خليها مفاجأة بقى, قالها: ماشي يا شرموطة بس خلصي بسرعة عشان ستك صباح مش هتتاخر, قالتله: من عينيا يا سي سمير, انا جريت على اوضتي واستنيت لما صباح تيجي, وبعد شوية سمعت جرس الباب وعرفت ان صباح وصلت وسمعت امي بتقول: اهلاً اهلاً يا ستي صباح نورتيني, ردت صباح: خلاص يا كلبة مش فيلم هو,, يلا انزلي على ركبك وصليني, عرفت ان امي هتقعد زي الكلب وصباح تقعد على ضهرها وامي تمشي بيها لحد الاوضة لما وصلو وامي قفلت الباب خرجت وجريت اتفرج عليهم لكن وانا ماشي ببص ع الحمام لاقيت سلسلة زي سلسلة الكلب مربوطة في الحيطة وفي اخرها طوق وع الارض في كرباج وطبق بلاستيك فيه رمل وطبق تاني فيه مية وطبق فيه اكل, عرفت ان امي محضرة ليلة سخنة في الحمام قولت في نفسي دي فرصة جامدة اوي بس ازاي اصورهم والكاميرا في الاوضة جوة وبعدين فكرت قولت اعمل فيلمين, فيلم في الاوضة والتاني في الحمام لكن انا معنديش كاميرا تانية لكن عندي موبايل ولحسن حظي الموبايل تصوير الفيديو بتاعه مفتوح على حسب حجم الميموري ولحسن حظي دايماً معايا ميموري فاضي بستعمله نقال عشان لما احب اجيب حاجة من عند واحد صاحبي او كده المهم حطيت الميموري الفاضي في الموبايل وخبيته في حتة كده في الحمام وقولت وروحت اتفرج عليهم من خرم باب الاوضة لاقيت كالعادة صباح قاعدة ع السرير وحاطة رجل على رجل وامي عريانة قاعدة جنب رجلين صباح ونازلة لحس ومص, وبعد شوية صباح قالت لامي: روحي هاتي مية, امي قالتلها: لا انا هجيبلك اللي احلى من المية انا عاملالك مفاجأة, ردت صباح: مفاجاة ايه يا شرموطة؟؟, امي قالتلها: ثواني, وراحت امي وفتحت درج التواليت (مكان المكياج والميك اب) وطلعت حاجة مكنش حد يتوقعها, وصباح وسمير وشهم اتقلب وبقو مستغربين, وامي ماسكة الحاجة دي وبتبصلهم وهي بتبتسم وبتقول لصباح: ايه رأيك يا ستي, ردت صباح: ايه ده يا بنت المتناكة؟ جبتيه منين؟؟, امي ردت: تعبت اوي يا ستي عشان الاقيه لكن ميغلاش عليكي يا ستي, صباح قالتلها: طب هاتي هاتي وريني, وراحت امي وادتلها الحاجة دي, وصباح قلعت هدومها ولبسته اللي هو زبر صناعي بحزام, امي قالتلها: جميل اوي عليكي يا ستي,, عشان خاطري جربيه فيا بقى, صباح ردت: اكيد هجربه يا شرموطة تعالي اقعدي هنا زي الكلبة وجريت امي وطلعت ع السرير وقعدت في وضع الكلب, وصباح تفت على ايدها ودعكت الزبر بأيدها وبدل ما تدخله براحة حطته مرة واحدة في طيز امي وقبل ما امي تطلع اقوى صرخة ممكن تطلعها كانت صباح عاملة حسابها وحطت ايديها على بؤ امي عشان صوتها ميطلعش, وكان باين على امي انها بتتوجع وعايزة تصرخ لكن ايد صباح مانعاها وبدات الدموع تنزل من عينيها, وسمير قاعد بيتفرج عليهم وهو بيضحك على منظر امي ويقولها: انتي اللي جبتيه لنفسك يا شرموطة استحملي بقى, وبعدين صباح مسكت امي من شعرها وقامت وقفت ولفت امي ودخلت الزبر في بؤ امي وهي ماسكاها من شعرها وفضلت تزق راس امي نحية الزبر اكتر عشان الزبر يدخل جوة خالص وتقولها: مصي يا بنت المتناكة الحسيه كله, وبعد شوية من التعذيب امي قالت لصباح: تعالي يا ستي عشان في مفاجأة تانية في الحمام, جريت انا ع الحمام وشغلت كاميرا الموبايل واستخبيت في البلكونة وبعد شوية طلعت عشان اتفرج لكن هما كانو فاتحين الباب وكان ممكن يشوفوني قولت خلاص بلاها وابقى اتفرج ع الموبايل, دخلت اوضتي عشان انام, وبعدين لاقيت امي بتصحيني عشان اروح المدرسة, صحيت مع اني كان نفسي انااااااام بعد سهرة امبارح دي, لكن كان عندي ميعاد, امي دخلت المطبخ تحضرلي حاجة اشربها استغليت الفرصة ودخلت اوضتها واخدت الكاميرا ودخلت الحمام عشان اغسل وشي واخدت الموبايل وبعدين طلعت فطرت ونزلت وطبعاً مروحتش المدرسة ولكن روحت الميعاد اللي عندي, نزلت لاقيت علي مستنيني بيقولي: اتأخرت ليه يا خول؟؟ مش عارف ان امي مستنياك, اتعصبت وقتها عشان واد زي ده يشتمني لكن افتكرت ميرفت وسكت, ودخلت وراه, لاقيت ميرفت قاعدة حاطة رجل على رجل وبتحرك رجليها وبتبصلي بعصبية, وقفت انا ساكت خالص, وبعدين بدات الاحظ بصتها ليا بتزيد عصبية وبعدين بصت على رجليها وبصتلي, فهمت هي تقصد ايه روحت جري على رجليها وبوستها راحت لفة وشها النحية التانية يعني انها مش قابلة روحت ماسك رجليها ونازل فيها بوس ولحس, لغايت ما قالتلي: خلاص خلاص,, عملت اللي قولتلك عليه يا حيوان؟؟, قولتلها: وانا اقدر معملش يا ستي, قالتلي: جدع يا خول,, وريني, قولتلها: انا بقى عاملك مفاجأة,, جايبلك فيلمين واحد وهما في الاوضة والتاني وهما في الحمام, بصتلي باستغراب وبتقولي: حمام؟؟ حمام ايه؟؟, قولتلها: اتفرجي يا ستي وانتي هتفهمي, وبعد ما اتفرجت ميرفت, قالتلي: برافو عليك ياض هو ده اللي انا عايزاه, كده بقى امك تبقى تحت رجليا, قولتلها: تمام يا ستي انا وامي خدامين تحت رجليكي, قالتلي: بس يا عيني سمير معملش حاجة غير الحبة اللي في الاول دول والباقي صباح وامك قايمين بالواجب, قولتلها: اصله علطول مش بيمتعها وهي كانت طمعانة شوية في صباح, قالتلي: اها مانا عارف اصل امك دي شرموطة مش بترتاح غير لما تتناك وكسها يتروق,, بس انا هبقى اروقها على كيفي بقى.................
8 years ago
Comments
Please or to post comments