zaporn.net
حماة صاحبي في الشركة

حماة صاحبي في الشركة

انا مدير في شركة و في الاربعينات يعني مش صغير حاليا و كان فيه شاب من اللي عندي في الادارة غلبان و ملوش اهل تقريبا و كان بيعتبرني اخوه الكبير خطب بنت كويسة جدا و محترمة جدا و عزمني علي الخطوبة و رحت من باب جبر الخواطر مش اكتر
لما روحت استقبلني بفرح شديد و عرفني علي خطيبته و ابوها و امها و دي اللي عليها القصة ست راقية شكلا عندها حوالي 52 سنة بس لبسها و طريقتها بتقول انها لبوة تقيلة و من زمان
بيضه و متوسطة الطول و جسمها مليان حبتين بس ملبن كانت لابسة فستان سهرة ضيق و مفصل جسمها رغم انها محجبة بس نص شعرها باين و لونه بني فاتح اكيد مصبوغ بس مش ده المهم و جوزها راجل محترم جدا و شكله غلبان في نفسه عنده حوالي 65سنة كان اسمها عفاف و بيقولولها يا فيفي
طبعا بحكم اني مديره في الشغل كان فيه ترحيب و اهتمام جامد بيه و لاني بشرب سجايراستاذنت اشرب سيجارة في البلكونة و طلعت البلكونة لقيت فيفي جايه ورايا و بتقولي شكلك مش بتحب الدوشة تحب اعملك قهوة مع السيجارة قلتلها ياريت و تكون سكر زيادة ضحكت و شوية و رجعت باتنين قهوة و لقيتها بتقولي فرصة اشرب قهوة علي حسك احسن حرميني منها ابتسمت و قلتلها يمكن خايفين عليكي و طلعت علبة السجاير علشان اولع سيجارة تانية مع القهوة و كنوع من الهزار عزمت عليها لقيتها بتقولي لا مش حينفع احسن حد يشوفني ولع انت و انا اخد منك نفسين قلتلها ده انتي مشكلة يا فيفي و لا اقولك مدام عفاف بصت لي و قالتلي لا طبعا قولي يا فيفي هو انت غريب ده انت مدير جوز بنتي المستقبلي و اتكلمنا عادي جدا في الجو و الحفلة بس كنت حاسس بهيجانها في نظراتها ليه و بخبرتي حسيت انها ليها خبرة في الشرمطة بس مكنتش لاقيه فرصة و ابتدي الكلام يفك و يتفرع و سالتني علي خطيب بنتها و اخلاقه ووووو بعدها لقيتها بتسالني انت متجوز و المدام و الاولاد و لقيت الحوار اتحول انها بتتعرف عليه مش علي خطيب بنتها فقلت اجرب و سالتها ايه الاسءلة دي كلها انتي عندك عروسة ليه لقيتها بتقولي انت بنات و ستات كتير يتمنوك بس انت بتفكر في الجواز و لا ايه هي مراتك مش مريحاك و هنا الصنارة غمزت و قلتلها المشكلة فيه انا لقيتها بتضحك و بتقولي ازاي قلتلها انا بحب اتذوق كتير و ليه ذوق معين يمكن تستغربيه لقيتها بتقولي ده انت مشكلة شكلك و ضحكت و بكل جراءة لقيتها بتقولي كده الكلام حيطول و مش حينفع نسيب الحفلة اكتر هات رقمك و نبقي نكمل كلامنا بعدين اديتها الرقم و انا مش متاكد هي بتهرب و لا بتقرب اكتر و فعلا دخلنا كملنا و خلصت الخطوبة و سلمت و روحت عادي جدا
عدي حوالي اربع ايام و متصلتش و انا نسيت الموضوع لغاية يوم بليل لقيت رقم غريب بيطلبني و كان الوقت حوالي 11 بليل رديت لقيتها هي و بتسالني فاكرني و نمت و لا لسه و ابتدينا نتكلم و الكلام بقي بصراحة و في كل حاجة و اي حاجة و فضلنا نتكلم حوالي اسبوعين لغاية ما لقيتها في يوم بتكلمني الصبح في الشغل و بتقولي انها محتاجة تاخد رايي في موضوع و بتسالني ينفع اروحلها البيت نشرب القهوة و سجارتين
قلتلها مش حينفع النهاردة و فهمت من كلامها انها بتحاول تلاقي وقت تكون لوحدها في البيت و اتقفنا علي يوم تاني اخلص الشغل و اطلع عليها و فعلا في اليوم ده رتبت نفسي علي كده لكن المفاجاءة كانت ان الولد اللي معاي خطيب بنتها لقيته بيقوليعايز بكرة اجازة علشان اتفق مع خطيبته و اهلها يسافروا دمياط الليلة بعد الشغل و يباتوا هناك علشان بكرة طول اليوم يتفرجوا علي العفش طبعا وافقت له علي الاجازة و فهمت انها حتسفرهم و براحتها بقي
خلصت الشغل و عديت جبت حلويات و كلمتها قالت لي انها في انتظاري
رحت لقيتها بتفتح لي باسدال الصلاة قلت بس كده انا اللي فاهم غلط و دخلت قعدت لقيتها بتقولي ده انا كنت فاكراك البواب علشان بعته يجيب لي سجاير و حاجات تانية اروح اعمل القهوة لغاية ما البواب يجيب الحاجة علشان نقعد براحتنا بعدها فهمت طبعا انها اكيد لاحظت نظرة خيبة الامل اللي اترسمت علي وشي لما لقيتها فاتحة الباب بالاسدال و فعلا عملت القهوة و جابتها و البواب جاب الحاجة و نزل و هي جت بتقولي كده خلاص فضيتلك بقي و بتضحك و راحت واقفة قدامي كانها بتغريني و قاصدة و لقيتها بتقلع الاسدال علشان الاقي تحتيه فستان سواريه اسود قصير جدا و نص صدرها طالع منه لانها مليانة و لونها الابيض مع الفستان الاسود و فخادها المليانة يهيج اي حد قولتلها واو ايه ده كله يا بخته لقيتها بتضحك قوي و جت قعدت علي الكنبة ناحية الكرسي اللي انا قاعد عليه و حطت رجل علي رجل من كتر ما الفستان ضيق و قصير بقي نص طيزها باين و لقيتها بتقولي مين اللي يا بخته قلتلها اكيد جوزك علشان محافظة علي جمالك كده لقيتها بتضحك زي الشرموطة و بتقولي كان زمان ده بره الخدمة من سنين
و راحت بصالي وانا قاعد بالبدلة ما انا جي من الشغل و بتقولي اقلع الجاكت و خد راحتك قلعت الجاكيت و الكرفاتة و قعدت راحت جايه موطية عليه بنفجان القهوة و صدرها مدلدل قدامي و بتقولي الحق القهوة و هي سخنة خدت الفنجان و طلعت السجاير و عزمت عليها خدت سيجارة وولعتها و اتعدلت علي الكنبة و ابتدت تكلم عادي و تقولي انا قلقانة من الواد خطيب بنتي علشان شكلهغلبان و خام و انا عرفي بنتي محتاجة راجل صايع و عمالة تتكلم عن بنتها علشان تقولي قد ايه هي بتحب جسمها و مهتمة بيه و بتحب الجنس و مستنية تتجوز علشان تشبع و انا بشرب القهوة و السيجارة و بسمع بدوتن ما اعلق و مستمتع بالنظر لجسمها لغاية ما وصلت لجملة اصل بنتي طالعة ليه بالضبط ساعتها فهمت انها استوت و جاهزة قلتلها لا متقلقيش حفهمه و اعلمه يا بخته ده بنتك حتدلعه و تمتعه انا بحب الستات اللي كده بس احب انها و انها و انها و ابتديت اتكلم بالتفاصيل عن الرقص و المص و اللحس ووووو اني بحب السيطرة و العنف حسيت انها هاجت فعلا
قلتلها عايز اقوم الحمام اتشطف بس ياريت لو ممكن فوطة لقيتها ابتسمت و قالتلي من عنيه اتفضل و رحت الحمام اتشطفت و طلعت لقيتها بتقولي الفوطة اهه و لو عايز فيه شورت و تي شيرت علشان لو عايز تقعد براحتك ابتسمت طبعا و قلتلها ياريت غيرت و طلعت من الحمام لقيتها شبه ممدة علي الكنبة كانه سرير و جسمها ملبن بينوربصيا لها و رجعت قعدت و قلتلها كده اريح بكتير خصوصا اني لبست الشورت علي اللحم من غير بوكسر علشان يقف براحته و يبقي باين هي بصت عليه و قالتلي اكيد كده احلي و لقيتها بقولي انت بتحب الرقص الشرقي بجد قلتلها طبعا قالتلي و انا كمان بس يا خسارة بقالي كتير مرقصتش قلتلها طب ما احنا فيها قومي ارقصي لي
سكتت و في تردد لقيتها بتقولي السهرة دي كلها حتبقي سر بينا اوعدني قلتلها اكيد السهرة دي و اللي بعدها كمان و ضحكت
لقيتها بتقولي مش حعرف ارقص بالفستان ده ثواني و جايه دخلت جوه و رجعت بعد خمس دقائق لابسة عباية بلدي مفتوحة من الجنبين و صدرها اغلبه باين و حافيه و لابسة خلخال و مسيبة شعرها و بتقولي ايه رايك كده قلتلها تحفة رقاصة بجد و كان باين قوي انها لابسة العباية علي اللحم و حلماتها واقفة و بزازها بتتهز و طيازها بتلعب
شغلت موسيقي رقص و ابتدت ترقص زي اوسخ رقاصة في بار تحت السلم و تتمايل و تهز و توطي عليه بصدرها و تلف تهز لي طيازها و ترفع رجليها علي ايد الكرسي تفرجني فخادها ولعتني مش هيجتني بس قمت ارقص معاها و احسس عليها و احك في طيزها و هي تميل عليه اكتر شوية كده مقدرتش و ابتديت احضنها و امسك بزازها لقيتها سايبة نفسها و اهاتها ابتدت تطلع و هي بتقولي وحشتني لمسة راجل علي جسمي و الرقص خلص و قلب بوس و احضان و تحسيس و قلعتها العباية لقيتها عملت اكتر حاجة تجنني
ركعت علي الارض و هي ملط و قالتلي انا خدامتك و لبوتك رفعتها من شعرها و نزلت فيها بوس في كل حته و لحس و عض و مص و هي متاخرتش قلعتني الشورت و التي شيرت و ابتدت تبوس و تلحس
هيجانها و خضوعها ليه بكل سهولة لانها مشتاقة تتناك و تحس انها مرغوبة خلاني اتاكد انها حتعمل اي حاجة علشان انيكها و فعلا رحت زقتها علي الكنبة و لسه جايه تقوم رحت ضريبها بالقلم و قلتلها انتي بتعملي ايه انا مسمحتلكيش تلمسي زبي يا متناكة يا بنت الوسخة لقيتها اتخضت و بصت في الارض و قالتلي انا اسفة قلتلها ايه اسفة دي و رحت قعدت علي الكرسي هي مبقتش عارفة تعمل ايه و هي ملط و انا قاعد ملط قلتلها لما تتاسفي تقولي يا سيدي و انتي راكعة قدامي لقيتها بدون تردد اترمت تحت رجليه و بتقولي انا اسفة يا سيدي مديت لها ايدي راحت باستها قلتلها رجليه وجعاني من الجزمة راحت موطية علي رجليه و ابتدت تدعكها و هي حتتجنن رفعت رجلي و حطيتها علي فخدها الملبن و ابتديت العب بين رجليها في كسهل برجلي التانية و هي بتنزل عسل من كسها و حتتجنن رفعت رجلي لوشها فهمت و ابتدت تبوس و تلحس رجليه و تمص صوابعي و تتحرك و تترقص علي رجلي التانية و صوابعي بتلعب في شفايف كسها
قلتلها عايز اتفرج عليكي قومي اقفي وقفت و هي مذلولة و مترددة و انا ببص و بفحص كل حته في جسمها و قمت الف حواليها و احسس علي جسمها و العب في بزازها و اقرص حلماتها و ابعبص طيزها و اضربها عليها
يتبع....
Published by hossamf20062
3 months ago
Comments
Please or to post comments